PR-технології у передвиборчій президентській кампанії в Україні 2019 року.

Автор(и)

  • Kateryna Shvets

Ключові слова:

PR-технології, digital-технології, президентські вибори, великі дані, соціальні мережі, Порошенко, Зеленський

Анотація

Дане дослідження надає інформацію про digital PR-технології в президентській кампанії в Україні у 2019 році, розкриває специфіку використання нових видів PR-технологій у президентській виборчій кампанії в Україні у 2019 році.

Посилання

D. Ryan, C. Jones. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation / D. Ryan, C. Jones. – London: Kogan Page, 2009. – 272 с.

Денисюк С. Г. Технологічні виміри політичної комунікації: монографія / С. Г. Денисюк. – Вінниця: ВНТУ, 2012. – 392 с

Квіт С. Масові комунікації / С. Квіт. – K.: Вид. дім «КиєвоМогилянська академія», 2008. - 206 c.

Мінаков О. Вибори президента України: ключові політтехнології кандидатів [Електронний ресурс] / Олексій Мінаков // Радіо Свобода. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://www.radiosvoboda.org/a/29479164.html.

Пекар В. Феномен Зеленського [Електронний ресурс] / Валерій Пекар. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://telegra.ph/FenomenZelenskogo-04-03.

Таран В. Як перемогти у другому турі виборів? тактика і стратегія кандидатів [Електронний ресурс] / Віктор Таран // site.ua. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://site.ua/viktor.taran/19122-yak-peremogti-udrugomu-turi-viboriv-taktika-i-strategiya-kandidativ/.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 5. Внутрішня та зовнішня політика: у пошуках балансу