Цифрова дипломатія – інноваційний засіб формування позитивного міжнародного іміджу України.

Автор(и)

  • Oleksandra Hryhorieva

Ключові слова:

цифрова дипломатія, імідж, соціальні мережі, хаштагська дипломатія

Анотація

У статті йдеться про глобальну тенденцію до використання нетрадиційних інструментів міжнародного спілкування, зокрема цифрової дипломатії, а також про практику використання Україною Twiplomacy для просування свого позитивного іміджу на міжнародній арені.

Посилання

Twiplomacy Study 2018. July 10. 2018. URL: https://twiplomacy.com/blog/twiplomacy-study-2018/

Грачевська Т.О. Неофіційна дипломатія як невід’ємна складова сучасних міжнародних відносин // Грані. 2012. №4 (84). с. 157–160.

Гуцал С. А. Публічна дипломатія як сучасний пріоритет зовнішньої політики держави // Стратегічні пріоритети. 2010. №3 (16). с.106– 113.

Крючок М. Український твіттер у глобальному політичному контексті. Європейська обсерваторія журналістики. 8 травня. 2015. URL: https://ua.ejo-online.eu/

Основні принципи роботи з брендом UkraineNow. Міністерство інформаційної політики України. 2018. URL: http://mip.gov.ua/files/UkraineNOW-brandbook.pdf

Твіт Клімкіна П. А. (@PavloKlimkin). 6 жовтня. 2018. URL: https://twitter.com/PavloKlimkin/status/1048552342591746048

Твіт Міністерства інформаційної політики України (@MIP_UA). 28 грудня. 2018. URL: https://twitter.com/MIP_UA/status/1078664907028086787

Твіт Порошенко П.О. (@poroshenko). 2 січня. 2019. URL: https://twitter.com/poroshenko/status/1080448220604653569

Твіт Порошенко П.О. (@poroshenko). 30 грудня. 2018. URL: https://twitter.com/poroshenko/status/1079378416770650112

Твіт Порошенко П.О. 25 листопада. 2018. URL: https://twitter.com/poroshenko/status/1066640874942152705

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 5. Внутрішня та зовнішня політика: у пошуках балансу