Культурна дипломатія як інструмент ребрендингу України.

Автор(и)

  • Дар’я Рибак

Ключові слова:

культурна дипломатія, бренд «Україна», імідж

Анотація

Культурна дипломатія як елемент державної політики є дуже важливою. Україна почала реалізовувати культурну дипломатію як таку лише після 2015 р., коли і державна влада, і суспільство відчули потребу у сильній українській позиції. Автор характеризує етапи культурного брендингу країни. Також у статті розглянуто феномен бренду «Україна» у міжнародній політиці.

Посилання

Луцишин Г., Гончарук А. Особливості розвитку культурної дипломатії України в сучасних умовах. Humanitarian vision. 2017. Vol. 3, Num. 1. С. 25–30.

Петров В. Культурна дипломатія як інструмент протидії гібридним загрозам. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2019. № 1. С. 186–189.

Стратегія розвитку народної дипломатії через мережу Global Ukrainians на 2017– 2018 роки. С. 3–29. URL: https://global-ukraine.com/wp-content/uploads/2017/01/2017-01- 18-Global-Ukrainians-Final-Strategy-UKR.pdf (дата звернення: 30.03.2020).

Україна 2018–2019: обережний оптимізм напередодні виборів. Український центр економічних та політичних досліджень імені О. Разумкова. URL: http://razumkov.org.ua/uploads/article/2019_Pidsumky_2018.pdf (дата звернення: 29.03.2020).

Український інститут. URL: http://ui.org.ua/ (дата звернення: 29.03.2020).

Klaus Schwab The Global Competitiveness Report. World Economic Forum 2019. URL: http://www3.weforum.org/docs/WEF_TheGlobalCompetitiveness Report2019.pdf (дата звернення: 30.03.2020).

Future Brand Country Index 2019. URL: https://www.futurebrand.com/uploads/ FCI/FutureBrand-Country-Index-2019.pdf (дата звернення: 30.03.2020).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 3. «М’яка сила» та сучасна публічна дипломатія