Побудова міжнародного іміджу України через національний бренд Ukraine Now.

Автор(и)

  • Кристина Булега

Ключові слова:

національний бренд, державний брендінг, імідж, міжнародні відносини, Ukraine Now

Анотація

Дослідження присвячене феномену національного бренду держави, розкриває його сутність та складові. Теоретичним підґрунтям виступає концепція бренду держави С. Анхольта, а основною метою є вивчення концепції національного бренду України як інструмента формування позитивного іміджу держави у міжнародних відносинах. Розглянуто сутність брендової кампанії Ukraine Now, виділено перші маркери іміджевого зростання держави в очах міжнародної спільноти.

Посилання

Анхольт С. Бренд Америка. Москва: Добрая кн., 2010. 232 с.

Бренд Украина Ukraine NОW, который в свое время много критиковали, получил две премии Effie в украинском конкурсе рекламы Awards Ukraine 2019. Укрінформ. URL: https://www.ukrinform.ru/rubric-culture/2838231-brend-ukrainenow-polucil-dve-prestiznye-premii-effie-v-konkurse-reklamy.html

Разработчик бренда Ukraine NOW получил международную премию. Delo.ua. 2018. URL: https://delo.ua/lifestyle/pazrabotchik-brenda-ukraine-now-poluchilmezhdun-347382/

Nations Brands 2015. The annual report of the world`s most valuable national brands. Brand Finance. URL: https://brandirectory.com/rankings/nation-brands/2015/

Nations Brands 2019. The annual report of the world`s most valuable national brands. Brand Finance. URL: https://brandirectory.com/rankings/nation-brands

Ukraine NOW Новий брендинг України. Banda.agency. URL: https://banda.agency/ukrainenow/

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 3. «М’яка сила» та сучасна публічна дипломатія