Висвітлення проблеми голодомору в шкільних підручниках історії

Authors

  • Діана Слободянюк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

шкільний підручник; шкільний курс історії України; Голодомор 1932–1933 рр.; навчально-виховні можливості

Abstract

У студентському дослідженні на основі аналізу шкільних підручників для 10-го класу 1991–2020 рр. видання здійснюється спроба визначити позиції авторів підручників щодо висвітлення Голодомору 1932–1933 рр. в Україні. Автором визначаються навчально-виховні можливості дослідження голодомору учнями.

References

Історія України. 10–11 класи. Матеріали до підручника для учнів загальноосвітніх шкіл. Видання 2-ге, доповнене і виправлене / за заг. ред. Андрія Козицького. Львів: Астролябія, 2013. 208 с.

Кульчицький С., Лебедєва Ю. Історія України. Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Київ: Генеза, 2010. 153 с.

Пометун О., Гупан Н. Історія України (рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти. Київ: УОВЦ «Оріон», 2018. 256 с.

Стадник Г. Вивчаємо Голодомор. URL: https://www.radiosvoboda.org/a/25115402.html

Струкевич О. К. Історія України (рівень стандарту): підр. для 10 кл. закл. загальн. середн. освіти. Київ: Грамота, 2018. 240 с.

Турченко Ф. Г. Новітня історія України. Частина перша. 1917–1945. 10 клас. Київ: Генеза, 1998. 384 с

Published

2022-08-31

Issue

Section

Секція 6. Історичні виміри українського суспільства