Канали комунікації бренду України під час війни 2022 р.

Autor

  • Дар’я Рибак Донецький національний університет імені Василя Стуса

Słowa kluczowe:

імідж; державний бренд; культура

Abstrakt

Повномасштабне російське вторгнення в Україну у 2022 році актуалізує питання сприйняття України у світі. Для остаточного викорінення негативних стереотипів та поширення нових меседжів про Україну є важливим застосовувати різні канали комунікації державного бренду. Авторка у статті досліджує, які інструменти наразі реалізуються для зміцнення іміджу України.

Bibliografia

«Війна – це страшно». Як українська діаспора в Канаді підтримує Україну. Суспільне новини. 15 квітня 2022 року. URL: https://suspilne.media/227611-vijna-ce-strasno-ak-ukrainskadiaspora-v-kanadi-pidtrimue-ukrainu/

Four maps that explain the Russia-Ukraine conflict. The Washington Post. 26 february 2022. URL: https://www.washingtonpost.com/world/2022/01/21/ukraine-russia-explain-maps/

The cultural voice of Ukraine. Volodymyr Sheiko. USC Center on Public Diplomacy. 24 february 2022. URL: https://uscpublicdiplomacy.org/blog/cultural-voice-ukraine

«Ukraine Now and Forever»: the state presents a new brand of Ukrainian culture in the world during the war #StandWithUkraine. Міністерство культури та інформаційної політики України. 15 квітня 2022 р. URL: https://mkip.gov.ua/news/7058.html.

##submission.downloads##

Opublikowane

2022-08-24

Numer

Dział

Секція 3. «М’яка сила» та сучасна публічна дипломатія