Технологія «діалогу культур»: від теорії до практики.
Słowa kluczowe:
«діалог культур», Чужий, Інший, БлижнійAbstrakt
У статті аналізується «діалог культур» як важливе явище сучасного світу на основі якого формується певний образ. Проаналізовано висвітлення образу сусіднього народу в підручнику з історії України. Розглянуто нову модель навчання «діалог культур».Bibliografia
Гісем О.В. Історія України: підруч. для 8 класу загальноосвіт. навч. закладів / О.В. Гісем, О.О. Мартинюк. – Х.: Вид-во «Ранок», 2016. – 272 с.
Крим: шлях крізь віки. Історія у запитаннях і відповідях [Електронний ресурс] / НАН України. Інститут історії України. Відп. ред. В.А. Смолій. — К.: Ін-т історії України НАН України, 2014. – Режим доступу до ресурсу: https://www.ereading.club/bookreader.php/1029997/Krim_shlyah_kriz_viki.html
Машкіна Л. А. Теоретичні засади педагогічної технології «Школа діалогу культур» / Л. А. Машкіна. // Педагогічний дискурс. – 2012. – №13. – С. 238-241.
Нові підходи до історичної освіти в умовах багатокультурного суспільства: навч. посіб. для студ. ВНЗ / К.О. Баханов, С.С. Баханова, Є.В. Більченко, В.О. Венгерська, П.В. Вербицька, П.І. Кендзьор, І.А. Костюк, С.О. Терно / за заг. ред. К.О. Баханова. – Л.: ЗУКЦ, 2012. – 164 с.
Плохій С. М. Сучасний український гранд-наратив: підходи, концепції, реалізація / Сергій Миколайович Плохій. // Український історичний журнал. – 2013. – №3. – С. 4-12.
Яковенко Н. «Образ себе» – «образ Іншого» у шкільних підручниках з історії [Електронний ресурс] / Наталя Яковенко. // Громадянська Освіта. – 2008. – Режим доступу до ресурсу: http://osvita.khpg.org/index.php?id=1224511000 .