Формування іміджу ісламських держав у регіоні Західної Європи та Північної Америки.
Słowa kluczowe:
імідж, Близький Схід, США, зовнішня політикаAbstrakt
У статті досліджується вплив релігійного чинника на формування іміджу ісламських держав у міжнародній спільноті. Розглянута проблематика розмежування лінії між агресивною зовнішньою політикою певних держав Близького Сходу та, на їхню противагу, тих країн, що досягли налагодження відносин із країнами Західної Європи та Північної Америки.Bibliografia
Люльчак З. Бренд та брендинг країни – інноваційні інструменти та перспективи становлення. Національний університет «Львівська політехніка». URL: http://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/26102/1/Liulchak.pdf (дата звернення: 01.04.2020).
Євтушенко О. Н., Присяжненко І. О. Політологічний вимір концепту «брендинг держави». Наукові праці. Політологія 236.224 (2014).
Обама закликав США та мусульманський світ до порозуміння. Голос Америки. URL: https://ukrainian.voanews.com/a/a-49-2009-06-04-voa4-86879057/222039.html (дата звернення: 01.04.2020).
Іслам і Захід. Frontline URL: https://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/ shows/muslims/themes/west.html (дата звернення: 01.04.2020).
Мусульмани в Європі: побудова «проблеми». The Search for Europe: Contrasting Approaches. URL: https://www.bbvaopenmind.com/en/articles/muslims-in-europe-theconstruction-of-a-problem/ (дата звернення: 01.04.2020).