Сучасні інструменти просування бренду держави на міжнародній арені

Автор(и)

  • Дар’я Бондар Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

міжнародні відносини; бренд; державний бренд; інструменти брендингу

Анотація

На сьогодні надзвичайно важливо підтримувати високий рівень розвитку державного бренду, адже успішний бренд дає змогу підвищити рівень політичного впливу країни на міжнародній арені та її конкурентоздатність. Очевидно, що сильний бренд країни вимагає постійної праці та вдосконалення інструментів його просування.

Посилання

Визгалов Д. В. Брендинг города. Москва: Фонд «Институт экономики города», 2011. 160 с.

Волотко Е. В. Роль засобів масової інформації у формуванні позитивного іміджу держави. 2019. URL: http://pa.stateandregions.zp.ua/archive/4_2019/16.pdf.

Титова В. С. Подієвий маркетинг у просуванні бренду країни: український контекст. 2014. Актуальні проблеми міжнародних відносин. Випуск 118 (частина І). С. 60–69.

Anholt S. Beyond the Nation Brand:The Role of Image and Identity in International Relations. The Journal of Public Diplomacy. 2011. Vol. 2: Iss. 1, Article 1. URL: https://surface.syr.edu/exchange/vol2/iss1/1

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Номер

Розділ

Секція 3. «М’яка сила» та сучасна публічна дипломатія