Логотипи IT компаній у дзеркалі психоаналізу
Słowa kluczowe:
психоаналіз; архетип; Apple; GoogleAbstrakt
У цій роботі розглядається тема символів в IT-технологіях та їх філософське осмислення крізь призму концепцій відомих мислителів ХХ ст. Порівнюються основні ідеї Карла Юнга, Зигмунда Фрейда та їх прикладне значення для аналізу логотипів провідних сучасних ІТ-компаній, зокрема, символу яблука та помилки в слові googl.
Bibliografia
Фрейд З. Психоаналитические этюды / пер. с нем.; сост. Д. И. Донской, В. Ф. Круглянский; послесл. В.Т. Кондрашенко. Минск: «Попурри», 2006. 608 c.
Юнг К. Ґ. Архетипы и коллективное бессознательное / пер. з нім. К. Котюк. вид. 2-е. Львів: Видавництво «Астролябія», 2018. 608 с.
Как создавался логотип Apple и почему он таков. 2018. URL: https://cutt.ly/Zx08Cpj (дата звернення: 26.03.2021).
Секретная история логотипа Google. 2019. URL: https://cutt.ly/Px2qRL4 (дата звернення: 26.03.2021).