Особливості індустрії моди у міжнародних відносинах

Автор(и)

  • Артем Крільєв Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

індустрія моди; міжнародні відносини; політика; інформаційне суспільство; діяльність

Анотація

У статті розглянуто особливості індустрії моди в міжнародних відносинах. У цьому дослідженні наведені два основних напрями інформаційної діяльності у сфері моди – комерційне і некомерційне, оскільки ці дві категорії найбільш повно відображають практичну значущість інформації для моди, а також моди для сучасного суспільства. У роботі вивчено досвід різних країн і націй, щоб окреслити глобальний масштаб всього феномена.

Посилання

Гофман А. Б. Мода и люди: новая теория моды и модного поведения. Санкт-Петербург: Питер, 2004. 208 с.

Ефремов В. С., Владимирова И. Г. Международные компании: масштабы, структура и тенденции развития. Экономика: вчера, сегодня, завтра. 2018. Т. 8. № 10A. С. 400–412.

Hirt M., Willmott P. Strategic principles for competing in the digital age. McKinsey Quarterly. May 2014. URL: https://www.mckinsey.com/businessfunctions/strategy-and-corporate-finance/ourinsights/strategic-principles-forcompeting-in-the-digital-age

Sproles G. B. Fashion Theory: a Conceptual Framework. Advances in Consumer Research. 1974. Vol. 1, Issue 1. P. 463–471.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Номер

Розділ

Секція 3. «М’яка сила» та сучасна публічна дипломатія