Вплив соціальних мереж та медіа на формування громадської думки в Україні
Ключові слова:
медіа, четверта гілка влади, алгоритми, телеграм-канали, інформаційний потікАнотація
Громадська думка – це колективне судження людей, у якому ставлення до подій і явищ виявляється у формі схвалення, осуду або вимоги. Вона формується в процесі руху інформації в суспільстві, відображає людське буття, суспільну практику і виступає регулятором діяльності.
Посилання
Печерський А. Як інформація з телеграм-помийок отруює свідомість. АрміяINFORM. 2022. URL: https://armyinform.com.ua/2022/07/02/yak-informacziya-z-telegram-pomyjok-otruyuyesvidomist/
Дрозда А. Чому «Труха» – інформаційний смітник. ZAXID.NET. 2023. URL: https://zaxid.net/chomu_truha__informatsiyniy_smitnik_n1570556
Базик Р. Р. Роль соціальних медіа як інструменту поширення пропаганди та їх вплив на політичну активність. Політикус. Вип. 4. Розд. 2. Політичні інститути та процеси суспільства. 2024. С. 16–23. URL: http://politicus.od.ua/4_2024/4.pdf
Богуш Л. А. Вплив медіа на формування громадської думки у світі. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. 2021. № 1. С. 299–305. URL: https://philol.vernadskyjournals.in.ua/journals/2021/1_2021/part_3/52.pdf
Снопок О., Романюк А. Дослідження. Медіаспоживання українців: третій рік повномасштабної війни. Громадянська мережа «Опора». 2024. URL: https://www.oporaua.org/viyna/ doslidzhennya-mediaspozhivannya-ukrayinciv-tretiy-rik-povnomasshtabnoyi-viyni-25292?fbclid= IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR1PgLuKaR5o1pN-5uUgGdApPATrysx_1YdJU3UPVPbKl-Q7a4f7v VntET8_aem__4I-0QLP-XkniwuNwDQ6mA
Як нам брешуть блогери й телеграм-канали. Накипіло Радіо. 2023. URL: https://radio. nakypilo.ua/yak-nam-breshut-blogery-j-telegram-kanaly/