ЗМІ як засіб впливу на політичні уподобання аудиторії

Автор(и)

  • Карина Мороз Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

ЗМІ; мас-медіа; пропаганда; маніпуляція; політика

Анотація

Проаналізовано особливості та способи маніпулятивного впливу ЗМІ на поведінку та політичну свідомість громадян. Розглянуто сутність дефініції «маніпуляція» та її прийоми.

Посилання

Варій М. Політико-психологічні передвиборні та виборчі технології: навчально-методичний посібник. Київ: «Ніка-Центр», 2003. 400 с.

Нусінов В. Я., Ярова А. Б. Корпоративна соціальна відповідальність: становлення та розвиток в Україні. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки. 2014. № 5. С. 208–210.

Присяжнюк М. М. Прийоми маніпулювання свідомістю людей через засоби масової інформації. Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. 2008. № 1. С. 51–58.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Номер

Розділ

Секція 3. «М’яка сила» та сучасна публічна дипломатія