ЗМІ як засіб впливу на політичні уподобання аудиторії
Słowa kluczowe:
ЗМІ; мас-медіа; пропаганда; маніпуляція; політикаAbstrakt
Проаналізовано особливості та способи маніпулятивного впливу ЗМІ на поведінку та політичну свідомість громадян. Розглянуто сутність дефініції «маніпуляція» та її прийоми.
Bibliografia
Варій М. Політико-психологічні передвиборні та виборчі технології: навчально-методичний посібник. Київ: «Ніка-Центр», 2003. 400 с.
Нусінов В. Я., Ярова А. Б. Корпоративна соціальна відповідальність: становлення та розвиток в Україні. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки. 2014. № 5. С. 208–210.
Присяжнюк М. М. Прийоми маніпулювання свідомістю людей через засоби масової інформації. Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. 2008. № 1. С. 51–58.
##submission.downloads##
Opublikowane
2021-09-02
Numer
Dział
Секція 3. «М’яка сила» та сучасна публічна дипломатія